solsvala

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

fredag.

Av Svala - 4 mars 2011 15:15

Hej där. Kan berätta lite om den senaste dagen. Igår åkte jag till gymmet och fick sällskap av finaste T. Vi gymmade en timme innan jag åkte till centralen för att möta A. A och jag gick och tog yogurtglass till mellanmål (fortfarande fettfri och pyttelitekalorier) och det gick okej. Det är skönt att veta att det inte är så mycket i. Sedan åkte vi hem till A och tog det lugnt. Hon är fin. Middagen hamnade också i magen tyvärr och sedan traskade vi för att hyra film. Psalm 21. Usch, jag var livrädd. Vi vågade inte ens se klart den. Det var väldigt.. psykiskt. Jag halvblundande. Sekter och psykiska saker skrämmer mig. Så vi tittade på Snabba cash istället. Lite efter tjej som inte har sett den men sedan somnade A så då blev det tråkigt att titta själv.. Klockan var bara lite efter tio när vi kröp ner i sängen dödströtta och somnade. Imorse vaknade vi och åt gröt och en förliten macka med förlite smör och förlite philadelphia enligt matschemat. Men jag gillade det. Sedan skulle vi fortsätta titta på Psalm 21 men jag blev livrädd fastän det var ljust ute.. Så vi gjorde oss i ordning och åkte till gymmet. ÄLSKAR det. Jag ska bli smal. Tunn och lätt. Nu är jag bara tjock. Åt lunch med mamma för att hon var hemma och sedan har jag inte gjort så mycket. Duschat och så. Ikväll blir det nog fest.. Nu ska jag städa. Världens tråkigaste inlägg.. men har ingenting i huvudet just nu. Är mest tom.

Peace & Love. 

 
 
Emelie

Emelie

4 mars 2011 16:36

Okej, jag förstår precis hur du menar. Jag kände så i flera år. Men det var inte ditt fel utan det är killens/mannens fel. DET ÄR ALDRIG DITT FEL!!!! Han blev iaf straffad det blev inte han som gjorde så emot mig. Han är fortfarande fri. Det aset!!!! Han förstörde mitt liv och mitt förhållande till män överhuvudtaget. Du få fortsätta läsa min blogg, jag ha inte ens kommit till hälften. Det kommer att bli bra det lovar jag dig men du kommer alltid bära det med dig, du kommer förmodligen alltid vara extra försiktig. Men jag förstår precis vad du menar. Jag ha börjat kunna släppa det nu efter 12 år. Om du behöver prata med någon så är det bara att skriva till mig. Ha det så bra.

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
sofie

sofie

4 mars 2011 19:55

har du utvecklat bulimi ?

http//:fourlife.bloggplatsen.se

http://fourlife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svala - 3 juni 2011 12:11

InFrukost: 2dl lågkaloriyogurt(80kcal), 1dl allbrans(85kcal) lite juice(50kcal) 215kcalLunch: Pastasallad (max 350kcal)Eftermiddagsmellis: 1 bit dinkelbaugette(65kcal), 1 msk sockerfri marmelad(40kcal), 1 glas juice(60kcal) 165kcalMiddag: Sallad, gur...

Av Svala - 1 juni 2011 15:19

fyller på efterhand   InFrukost: 2dl yogurt(80kcal), 1 liten skiva focaccia(max50kcal), 1,5dl juice(65kcal), 1dl allbrans(85kcal), 0,5tsk smör(17kcal), 1,5tsk sockerfrimarmelad (15kcal), en halv knäcke(15kcal) 1,5tsk laktosfri färskost(15kcal) 34...

Av Svala - 31 maj 2011 22:30

Frukost: 2dl yogurt(80kcal), 1dl allbrans(85kcal), 1 liten skiva focaccia(62kcal), 0,5tsk smör(17kcal), 2tsk sockerfri marmelad(20kcal), 1 glas juice(90kcal) 354kcalLunch: Sushi(300kcal), misosoppa(30kcal), 330kcalMiddag: 1,5 potatis (105kcal), rensk...

Av Svala - 30 maj 2011 20:24

InFrukost: 2,5dl yogurt(165kcal!!!!), 1 liten skiva focaccia(62kcal), 1dl allbrans(85kcal), 1/5tsk smör(17kcal), 2tsk sockerfri marmelad(30kcal) 359kcalLunch: 2dl pasta och grönsaker(pastasallad) 150kcalMellis: 2dl lågkaloriyogurt(80kcal), 1dl allbra...

Av Svala - 29 maj 2011 19:12

In Frukost: knappt 2dl naturell laktosyogurt(100kcal), 1dl allbrans(85kcal), en halv knäckemacka(15kcal), en liten skiva fullkornsbröd (62kcal), 1tsk smör(35kcal), 1,5msk färskost(60kcal) 357kcalLunch: 1dl couscous (60kcal), 1dl lammfärs(100kcal), ...

Ovido - Quiz & Flashcards